mervek123 İlk zamanlar travel istiyordum görünüşleri çok havalı güzel geliyordu sonra kullanışlı olmadıklarını söylediler çok ağırlar diye bende düşündüm,araştırdım ve baston model aldık Chicco Lite Way 3 hafif kullanışlı.
Guldenn dphnln ya bende beğendim onu nette gördüm ama gidip mağazada kullanıp test etmek istiyordum sen denemişsin sürüşü filan nasıl kumaşı kaliteli mi iç kısmı yumuşak mı
dphnln Guldenn Gayet kullanışlı, pratik. Seve seve kullanıyorum ben. Tekerlekleri öyle çok büyük değil internette nasıl görüyorsanız öyle gerçekte de. Ben mağazasından da gidip bakmıştım ama internet fiyatı daha uygundu.
dphnln Yeyy Evet çok memnunum. Yeni kullanmaya başladık biz. Erken doğum sebebiyle bebeğimiz küvezdeydi 39 gün sonra çıktı. Araba gayet pratik bir kullanıma sahip. Tavsiye ediyorum.