Tlnbdncmnk 35+1’im ben de. Yattığım veya oturduğum yerden kalkınca bel ağrısı ben de yaşıyorum. Dediğin gibi sertleşme, bir yerde toplanma da çok oluyor gün içinde. Vücut kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyor galiba. Suyun gelirse, kanaman gelirse veya dakika tuttuğunda 45-50 saniyeyi bulan ve 10 dk.da bir, 7 dk.da bir gibi sancılarım olursa mutlaka beklemeden hastaneye gel demişti benim doktorum.