nefes2022 Kızlar hamileliyin 12 haftasında beri nefes darlığı yaşıyorum bolucak gibi oluyorum sanki aldığım nefes yetmiyor sebebi ne ola bilir aranızda böyük olanlar varmı öyle olunca napıyosunuz
Fatma4495 Bende astım olduğumu öğrendikten sonra hamileliğimi öğrendim ve bende de çok oluyor 9. haftadayız ama bendede ve yani astım kaynaklı mı emin değilim
Nilizze Bendede oluyordu bir süre sonra kendiliğinden geçti şükür evdeki peteklerde etkili bence kurutuyor nemlendirici buhar yapçak makineler ii gelir diyorlardı