Ozlemisak bende doktora gitmedim ama haber vermek istedim covid olduğuma o da parol ve oskapar iğne kullanman gerekiyor dedi kan pıhtılaşması için keşke iğne zorunlu olmasa hiç yapmicam yani zaten ilaç kullanmaktan nefret eden biriyim magnezyum ve Demir’i ilacı alırken bile kendimden nefret ediyorum 🙄 bide iğne çıktı