afifem
afifem evet veriolar valla orda cok yaptiran var cok memnun kaliolardi bende hem uygun hem de met edilince orda yaptrmistim ilk cocugumdada baska yerde yaptrdim ordada ole kisa surmustu sadece orda cd extra vermislerdi bi sorun olsa iice ayrinitli bakiolar ama bse yoksa haliyle herslyerine bakip geciolsr cok sukur bizde sorun yoktu sadece pilasentada kanama alanlari var dedi