Çook şükür beklenen gün geldi. 16+5im bugün öğlen randevum var cinsiyeti öğreneceğiz ama teyzemiz bilecek akşama parti hazırlıkları var orada öğreneceğiz inşallah. Rabbim hayırla sağlıkla evlat nasip etsin herkesin gönlüne göre versin 🤲🏻🌸
Organizasyon gelip süsleyecek,pastamız yapıldı. Birde bizim civciv göstermiyormuş cinsiyeti 🙈😀 doktorun kapısında yatarım herhalde akşama kadar 😀😀 Şimdiye kadar bir doktorumuz erkek,bir doktorumuz kıza benzetmişti