Papiiii 33 haftalık hamileyim, 12. Haftada geçti kanama alanı, sonra 17. Haftada plasenta kanama alanı başladı oda 28. Haftada falan geçti sanırım. Kendinizi bu kadar yıpratmayın stres zaten en büyük düşman kafanıza takmamaya çalışın. Bu arada geçmesi için sadece progestan kullandım, fitil olarak etki etmediği dönemlerde ağızdan aldım. Başka ekstra bir şey yapmadım normal hayatıma devam ettim