Selamlar herkese🙏🏻 37 haftadayız,ultrasonda bebeğimin karnı ve bacak boyu küçüklüğü söylendi minyon bir bebek olucağı yapısal olduğu,annesi olarak bende minyon bir kadınım,ister istemez insanın kafasında soru işaretleri oluşuyor,tabiki doktorumuza da güvenmek lazım sonuna kadar,bu durumla karşılaşmış ve sonrasında herhangi bir sorun yaşayan annelerimiz varmı? Cevaplarınızı seve seve okuyacağım💕