Boncugummmm minikbebegim19 33+3benmde sertleşip acıyor karnım bgun gtcem doktra bnde sorucam nst 1 kez sancı cıktı bununla alakalı mı bılemıyorum
Symaergn minikbebegim19 benimde bazen oluyo. Bence ya uzun süre gezmekten oluyo ya da iş yaptığınız da olur. Benim bu ikisinde çok oluyo özellikle. Korkmayın bence bir şey yokturdur
UmutsuzPolyanna MihrimahVeAnnesiii kız sende @minikbebegim19 un her postunda başı çekiyorsun kdjdjdj 🤣🤣 minikbebegim19 evet canım benim 33+1 ama benim bile sertleşip canımı yakmaya başladı şimdiden birde o sırada öyle bir sivriliyorki karnım sanki patlayacak🥴
Lyll Aynısı oluyo ve çok acıyor uyuyamıyorum artık hastaneye geldim bugün doktoruma sorcam umarım normal bir durumdur
Nur_3961 Yamantosunannesi ben 34+1 im ve inanilmaz acıyor evvelsi gün geceden beri bebeğim sürekli kasılıyor uyuyamadım karnimda ağrılar oluyor ve inanilmaz sert dün bebeğim içeride adeta çırpınıyor gibiydi bayağı stres oldum bugün doktora gideceğim inşallah
MihrimahVeAnnesiii UmutsuzPolyanna Anaaa kız ciddi misin ben farkında bile değilim 😂 Hafta ve günlerimiz birebir aynı belki ondan olabilir😂😂
Nur_3961 Gebelik kolestazi olabilme durumum var testler yüksek çıktı bebeğime bir şey oluyor sandım sürekli hareket ediyor mu diye takip ediyorum