Rumuz_07 Arkadaşlar merhaba emzirme sütyeni yazın doğum yapacaklar için atletli atlet siz modellerinden hangisi kolay olur birde kaplı kapsız modelleri oluyor göğüs ucu açısında hangisi daha rahat oluyor.
isilbydr Rumuz_07 E bebek indiriminden aldım. Mayıs da doğumum atletli olanlara pek yanaşmak istemedim. Ayrıca 27. Haftamdayim emzirme sütyenini takıyorum. Şuan onlarda rahat ediyorum. Gayet güzel ve kullanışlı e bebek de satılanlar
Fnen Rumuz_07 ben atlet olmadığı zaman belimi üşütüyorum yaz kız fark etmez hemen belim ağrır kaplı atlet aldım ama emzirme sütyenide aldım
Esraliiii Rumuz_07 yazın atlet giyebilir misiniz bilmiyirm ama ben giyemedim kupsuz aldım ben emzirme sütyeni evde giymiyirm sadece uçları biraz belli ediyor ama çok rahattı yok gibi
vgc Ben de yazın doğum yapacağım pentinin indirimli olan modellerinden aldım onların gelmesini bekliyorum atletli modellere ben de karar veremedim yazın zaten çok sıcak oluyor bir de atlet nasıl olur bilemedim
Rumuz_07 isilbydr kaplı kapsız hangi modelini aldınız doğuma yakın göğüsler dahada büyüyeceği için şuan almak istemediö 22.haftadayım. Bedenimi daha kestiremiyorum çünkü ☺️
Rumuz_07 isilbydr kapsız olanlara göğüs uçlarını kıyafette belli eder gibi siz hangi modelini kaplı mı kapsız mı aldınız☺️
Rumuz_07 Esraliiii evde kayınvalidem ve pederim de olacağı için uçlar çok belli olmasın istiyorum kapsız alsam araya göğüs pedi ile kapatsam uçlar çıkar mj yine
Newmom16 Yazın sıcak zaten diye düşünüyorsunuz ama doğum yaptıktan sonra hasta olma ihtimaliniz çok yüksekmiş atlet teri alır hem sıcak olacak hemde bebek emerken anne terlermiş terinizi alacak bir şey olmazsa hastalanırsınız şahsi fikrim atletsiz olmaz.
isilbydr Rumuz_07 Kaplı aldim. Doğumdan sonra göğüs ucu daha da belirginleşecek. E bebekte 2 alana ikincisinin yarı fiyatıydi kampanya