Ece003 Kızlar bu doğum sancısı değil dimi sadece üst karın kısmı ağrıyor adet olucak gibi veya sancı şeklinde ağrım yok sürekli şekilde var olan bir ağrı
adsmom Ece003 geçenler de ben de sancım var sandım da doktorum dinlenince geçiyorsa yalancı sancıdır demişti. Artık şüphelendikçe sol tarafıma yatıp biraz bekliyorum hafifliyorsa korkmuyorum 😅😅
Ece003 alparslanannesii1661 yok sürekli var sanki üst karın kısmı şişmiş patlıycak gibi hissediyorum uykudan uyandım ağrıdan
alparslanannesii1661 Ece003 bende öyle bir agri oluyordu kuzumm ama dogum sancısı degildi dogum sancim 5 dk da bir vuruyordu ve hic gecmedi devam ederse bi doktora görun ıstersen
Hosgeldinbebek Ece003 merhaba, doktorunun numarası varsa haber ver bence uykudan uyandıracak kadar ağrı olması ilginç geldi
Ece003 alparslanannesii1661 teşekkür ederim İlk defa sancı yaşadım bilemedim ne olduğunu şuanda biraz daha hafifledi gibi
UmutsuzPolyanna Ece003 alt karından çok gögüs kısmına daha yakınsa mide gazı olabilir o öyle felaket bir şey ki mide olduğu da belli olmuyor ben hele kalp krizi sanıp acile gitmiştim gögüs kafesinin altından altından sıkıştırıyordu🤭
alparslanannesii1661 Ece003 kiz seni cok seviyom bana bi taktik verdiydin uyguladigimdan bari keyfim yerinde😂😂
Ece003 Esraliiii geçti kız birden bire Allah dedim doğuruyorum herhalde bayada uzun sürdü sonra yattım o arada fırını açık unutmuşum ağrıdan değil ama dumandan etkilendim glb midem bulanıyor çok gidiyoruz hastaneye şimdi deli çıkıcam doğurana kadar 🥺
Ece003 alparslanannesii1661 hangi taktik olaki bilemedim 😄 benim kendime faydam yok sana faydam dokunduysa ne mutlu bana 😄
Ece003 adsmom geçti geçti şükür gaz falan mıydı anlamadım ama bir anda geçti 🥺 bu hamilelik adamı çılgın eder ya