Deryabelinay Kızlar dua edin yatışım yapıldı 2 buçuk 3 cm açılmam varmış ikinci doğumum olduğu için korku yok heyecan sadece kızıma kavuşacağım için 😇 bir aklımda evde ki kızım da allah tüm dua edenlerden razı olsun 😇
benimmdunyamm Deryabelinay Allahım bir nefeste kurtarsın inşallah canım bizede evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin
Talhaaam Deryabelinay allah yardımcın olsun bir seste kurtulasın inşallah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin allahım
Busraferdi7 Rabbim sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağınıza almayı nasip eylesin 🤲🏻 39+4 üm bende kendi sancılarım sıklaşmazsa pazartesi günü kontrolüm var 40+1 oluyoruz suni sancı verebilir doktorum sizlerde bizi dualarınızda unutmayın inşallah 🤲🏻☺️
Deryabelinay Zynpppppp1 valla ben yokuş merdiven ne varsa çıktım indim ilişkiye girdim ama olmadı maalesef gününü doldurduğu için suni sancı ile yaptım geldiğim de 3 cm açılmam vardı ama sancı 0