nilindunyasi1 naneyi kullanmadım ben hiç diyetisyenim önermedi, maydanoz gibi düşüğe neden olabilir demişti. Ben 34. Haftada pozitiftim ıhlamur bir bardak içtim günde, boğazımı sıcak tutsun diye 1-2 bardak açık çay ya da sıcak süt içtim. Bol bol meyve yedim. Yemekleri de düzenli yedim, grip gibi atlattım. Çok geçmiş olsun.