Medine3868 Haftadayım normalde 2 3 haftadır bulantı öğürme kusmam çoktu bulantı hapı içiyordum ve midem açlıktan kazınıyordu 2 gündür ne bulantı ne açlık hissi var sizce Normal mi? 6+1 de kalp atışını duymuştuk
Ruveyda_baskapan Medine3868 boşuna kafaya takıyorsun, bende 12 haftalık hamileyim , göğüslerim her gün sızladı şişti 3 gün belirti kayboldu sonra 2 gün başım ağırdı sonra hiç ağrımadı, bunlar normal takılma
Medine3868 benimmdunyamm normalde açlıktan midem kazınıyordu dünde bugün de olmadı 2 belirti birden gitmesi normal mi doktora da yeni gittim tekrar gitmeye çekiniyorum ya
benimmdunyamm Medine3868 valla canım bilmiyorum 2 3 gün bulantım kesildi istahm açılmıştı akıntım bile yoktu normalde çok yoğun beyaz akıntım oluyordu sonra hepsi geri geldi
Medine3868 benimmdunyamm ay benmi evham yapıyorum acaba neyse sakin kalayım olmazsa cumartesi günü giderim doktora
Medine3868 Ruveyda_baskapan bi düşüğüm oldu canım agustos da onda da bian bulantım kesilmişti kalbi durmuştu o yüzden çok korkuyorum