Gzmmmmmm11 Kızlar bu saat oldu belki 10 belki 15 dk uyumuşumdur ağlıyorum artık uykusuzluktan sağa yatıyorum sağdan vuruyor sola yatıyorum soldan vuruyor sırt üstü yatıyorum yine vuruyor artık çocuğu rahatsız mı ediyorum diye düşünüyorum hiç bir şekilde yatamıyorum uykudan bayılıcam ama hala vuruyor ne yapcağımı hiç bilmiyorum 😢😢
Canselyaren Gzmmmmmm11 Hareketlerinden çok rahatsız deilim sadece ağrılardan uyuyamıyorum bn😔 çatı ağrısı bni mahfediyor
Zeynepensar Gzmmmmmm11 bende malesef öyleyim zombi gibi kaldım 7 yasında oglum war okula gönderiyorum 8bucukda 12 ye kadar uyursam o kadar artık çok kötüyüm inşallah zaman çabuk geçer😪34 haftalıgız kasılmamda cok catı agrımda
35SD28 Gzmmmmmm11 benimde kaburgalarım batıyor uykumak hayal oldu. Az uykuya dalsam wc ye uyanıyorum. 36.haftaya girdik. En rahat sağa yatıyordum artık o da yok. Sanki yüzüstü yatıyorum gibi göbeğimin içi bile acıyor🥴
Gzmmmmmm11 Zelaldua ya ben vurmasından uyuyamıyorum nereme yatsam o kadar şiddetli vuruyor ki çocuk rahatsız oluyor heralde diye düşünüp diğer tarafıma yatıyorum ordan da vuruyo
Zeynepensar Benımde bazen vuruşlardan bazende sebebsiz uyanıyorum sonra 1 saat uyuyamıyorum 10 dkk 15 dkk uyuyup tekrar uyanıyorum int dogum sonrasına alıstırıyo diyo ama artık dogumda uykusuzlukdan doguramayacam gibi geliyo
Nil1308 Gzmmmmmm11 sağ ve sırt ustu cocuk vuruyor sol a yat yat hamd olsun ama zor oluyor sureklı sabıt bı tarafta kalmaya calısıp uyumak kesık kesıkte olsa uyuyorum ama nezleyım bana yetmıyor 35 haftalıgım bende annelıge hazırlık son haftalarda ıtıbaren baslıyor hamd olsun 🤲🏼🤲🏼
Rabiasaglam Bu hafta hep düşündüm acaba doktora gidip yalvarsam mı artık sezeryanla alsa diye o kadar çatı,böbrek, bel ağrım var ki ölüyorum uyku zaten gram yok
Nur_3961 Bende 34 haftalığım ve 2 gündür bebeğim bir yere toplaniyor karnım çok ağrıyor artk korkuyorum uyuyamıyorum evvelsi gün gecede gündüz de bebeğim çok hareketliydi ve sağa sola vuruyordu kendini canım da baya yanıyordu şimdi de böyle kasılıyor bugün gideceğim doktora
Nur_3961 Zeynepensar evt gittm sancı 20lerde çıkıyor ve yalancı doğum sancısı oluyormuş galiba vücut kendini doğuma hazirliyormus şu saat oldu hâlâ aynı ama sancı artar ve düzenli şekilde gelmeye devam ederse mutlaka hastaneye gidin
Suzan-mustafa55 Yatağa yatıyorum uykum yok oturuyorum uykum var bu nasıl iş acaba hele gece tuvalette uyuyup düşcem diye ödüm kopuyor ağrı yok sebepsiz uyanma birde tuvalet için dün gece saydım tam 7 defa kalkmışım
Zelaldua Canımlar bu haftalar uyku problemi olması normal çünkü doğum yaklaştıkça bizde olduğu gibi bebeğinde kaygıları artıyor tek strese giren biz değiliz yani ve ağırlaşan vücudumuz hormonlar şu bu derken rutin ve yavaş yaşantımızdan da sıkıldık açıkçası bunlar bir araya gelince uyku hayal oluyor. Bi kere zaten sonlara yaklatıkça günlük hareketlerimiz azalıyor daha hantal ve yavaş oluyoruz vücut bu tempoyu sevmiyor Buda beyni etkiliyor bunlar hep benim kendi yorumum ama ben sebebini bunlara bağladım yani bir nevi depresyon
2105_iyiki Gzmmmmmm11 30.hafta dahil uykunun U su bile yok ve iştah problemimde var uykusuzluk iştahsızlık bagışıklığım yerlerde gram halim yok