LinaEmine yüzyılda bir de serap hanıma gittiniz mi? Çok tatlı bir doktor, ses tonu falan çok sakin, ilk muayenede genel olarak neler olacağını anlatmıştı sonra da her muayenede gerekli olan konularda tek tek bilgi veriyor siz sormadan. Kullandığınız ve bırakmanız gereken bir ilaç varsa bir sonraki muayenede soruyor bıraktın mi vs diye. Tek eksi yani çok fazla hastası var hem tüp bebek hem normal gebe takibi yaptığı için. Ama yine de bir şey olunca whatsapptan yazabilirsiniz müsait olunca kısa ve öz bir şekilde dönüş yapıyor.