Kızlaar gece uyumadan ilişki oldu ki normalde hiç istemem oda zorlamaz dedim hadi neyse doğuma az kaldı zaten , ilişki anında çatım ağrıdığını hissettim hatta dedim dur çatımın kemiğine dayandın sanki halbuki gayet dikkatliydi öyle bir ağır hareket olmadı anladınız siz 2 dk bile sürmedi zaten sonra dalga gectim bu gece doğurursam gebertirirm seni güldüm ettim uyuya kaldım 2 saat sonra Belimde ağrıyla uyandım 🤦🏼♀️ ve evet bu ağrıyı ilk hamileliğimden hatırladım doğum sancısı bu 😫 saat 05:00 dan beri geçmedi duş aldım yatağa tekrar yattım hala devam ediyor büyük tuvaletim var gibi böyle gazım varda sıkıştırıyor beni gibiii bi geliyor bir gidiyor ay bir panik oldum kalktım evi toparladım işlerimi hallettim suan saat 07:00 koyun gibi bekliyorum sabah olmasını Sanki biraz korktum 😫 Gerçi sorun yok doğum olsa da kilosu gelişimi yerinde doktor korkma bundan sonra demişti ama heyecanda bastı uyumaya çalışsam iyi olacak ama uyku filan kalmadı suan karışık duygular içindeyim çeneme vurdu neyse artık sabah ola hayrolaaa ayyyy havada ışımadı hala bu İstanbul neden hala karanlık😂 neyse ben kaçtım bu post burda dursun belki en sonunda doğurdum demiş olurum anı kalsın haahaha