Arkadaşlar bir kaç gündür yirmilik dişim ağrı yapıyordu yarılmış, normalde 3 tane kısmı çıkmıştı şimdi diğer tarafta çıkmaya çalışıyor. Ağrısından duramıyorum, gün içinde 1 tane parol içmiştim ama sürekli de ilaç kullanmak ne kadar doğru olur bilmiyorum. 17+3 haftalık hamileyim ne iyi gelir şuan ağrıdan uyuyamıyorum