Aycan051415 odalar iki kişilik ve tek kişilik bizimki şuan 2 kişilik yanımda refakatçim var alıyorlar yani.Oda tek olsa eşini de alırdık dediler.Doktorlar doğum sırasında çok iyidi çok ilgilendiler.Kaldigimiz katta 2 tane hemşire var onlar da aynı şekilde ilgili.Dogum belirtim sabah nisanım geldi ve 4 cm acilmam olmuş şaşırdım tabi kendi sancimda vardı.tam 6 7 cm olmuşken 1 şırınga kadar suni sancı verdiler hızlıca ilerlesin diye ve sonra doğum oldu 😊