Nurkrrmz Kızlar kahve rengi leke geldi sizce bu normal mi 6 haftaligim düşük tehkiken var hep yatıyorum iki defada kanamam olmusdu ama bu sefer kahverengi geldi gelmesi normal mi böyle olanınız oldu mu
Musa Nurkrrmz meraba canım benim de geliyor hatta pıhtılaşmış kanda geliyo bugünde açık pembe gibi lekelerm oldu.
Muhammedamine Nurkrrmz hayır normal değil doktorunuza ulaşın ulaşamıyorsanız acile gidin kessye baksınlar gelişiminn normal olup olmadığına baksınlar Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun
Usakli64 Su bayram tatili bizi cok zor durumda birakti. Dr lar hep tatilde benim kanamam var acile gittik hic ilgilenmediler
Nurkrrmz Hastaneye yaptırdılar kanama dursun diye çok şükür ki bebeğim iyi düşük tehlikesi var diye oluyormus
Patito__ Nurkrrmz bnm 4kezboldu cnm hepsinde de acil hstnye gttm ve ilac verdiler o da dusuk tehlikem olmamasina ragmen mutlaka dr a git ve kesinlikle iyice iyilesene riskin gecene kdr acil ihtiyaclrin disinda kalkmamani oneririm