sibell777 Kizlar 9 haftalık hamileyim aramızda düşük yappan ne bileyim bilgisi olan varmı internette anlamina baktım kötü şeyler yazıyor akşam 10dan beri sodetli karın ağrım var ama ölüyorum ağrıdan aşırı şiddetli gebelikten kaynaklı plabilir mo
alparslanin_annesi sibell777 canm sakin ol öncelikle 😊 kanamalı akıntı varmi onu sorayım önce birde gidebilirsen eğer sabahı beklemeye gerek yok acile de gidebilirsin orda nöbetçi doktorlar var direk sana müdahale edeceklerdir 😍
Beybiannesi sibell777 Ben düşük yaptığımda ağrım vardı ama benim genelde regl Ağrimda çok şiddetli olmazdı kasık ağrısıyla bir kanamam geldi. Kanamanın olmaması gene iyi. Ama gidemiyorsanda bi doktora arayıp sorsan iyi olur canım yada bı akraban varsa yakın uyandır gelsin götürsünler seni öyle bı ihtimal varsa çünkü şiddetli nolur nolmaz ve uzan dinlen çok hareket etme bence
Ruveyda_baskapan sibell777 aynısı banada oldu çok normal panik yapma kanaman yoksa takma kafama, ayaklarını yukarı kaldır uzan bol su iç.
CananTemel doktoruna ulaş sabah siddetli agrıya bel agrısı da eslik ediyor ve akıntıda renk farkı varsa düsük riski diyorlar bende yasadım aynı seyi hatta damla damla kanama geldi yattım 10 gün.
CananTemel sibell777 ellerin icin bisey diyemem o durumu yasamadım herhangi bir sislik olmadı bende. sen bu durumları anlat doktoruna belki vitamin fln da eksik olur verebilir. en iyisini doktorun bilir yanlıs yönlendirme olmasın sıkma canını gönlünü ferah tut. hersey güzel olacak diye bak
sibell777 alparslanin_annesi kanamam yok yavrum çok şükür kanamam yok ama uyuyamıyorum geçer diye bekledim saatlerdir agriyor
alparslanin_annesi sibell777 hastaneye git canm serum verirler adet görme tarihinde geldiği için veyahut stresli gün geçirdiğin içinde olabilir bende senin haftalarda aşırı sancılar çok kötü zamanlar geçirdim ama şükür düşük tehditi olduğundan değil benimki stresten vs. İdi yine de dusukten de olabilir gibisinden düşük önleyici hap verdiler parol vs. Serum takıyorlar hastane de kendine gelirsin nöbetçi doktor da bakar tamamen rahatlarsın psikolojikmen de
alparslanin_annesi sibell777 şuanda da çekiyorum hala ama genelde adet tarihleri geldiğinde ve stresli bir günde oluyor ama aksatma sen yine de gitmeni tavsiye ediyorum acile
Handenyildiz sibell777 regli olma zamanın mıydı bu aralar ilk zamanlarda bende de oldu hatta gebeliğimin ilk iki ayı regli zamanlarımda ağrı yaşadım şiddetli geçti sonra
sibell777 CananTemel Allah bin kere razı olsun herşey Allah’tan ne verirse ama o kdar şiddetli ki yerimde duramıyorum acil bizim eve çok çok aşırı uzak ambulans çağırsak burda sadece hastayı götürüyor eşim gelemez benimle evd kızım var 14 aylık soğuk hava şuan gidemiyorum o yüzden buraya sizlere yazdım ama kanamam filan yok belki bu bile iyi birsey
sibell777 alparslanin_annesi Kurban olurum düşünüp inan destek olduğun için bin kere Allah razı olsun kimse sağlık postuna artık pek girmiyor geçen güzel geçsin inşallah Rabbim gönlüne göre versin şuan evde tur atıyorum yuruyors yapıyorum derin nefes alıp çünkü şiddetli geçer dedim ama yok
CananTemel sibell777 eger sürekli gittigim doktorun numarası varsa ulas belki o icini rahatlatıp biseyler söyleyebilir benim doktorum bıkmıstır sanırım ufacık birseyde bile arıyorum benim düsügüm oldugu icin suan daha dikkatli ve aceleci davranıyorum. ama korkma diyeyim kanama en önemli etkeni sbha kdr idare etmeye calıs ılık dus al bi tabure koy ılık suyun altında otur biraz rahatlatabilir.
sibell777 alparslanin_annesi her gebelik brbrine benzemez canım ama bu benim 2. Anneligim asla böyle bir şey görmedim ve ben bu şiddetle adet sancısı hiç c kmedim
alparslanin_annesi sibell777 artık boş postlara koşuyorlar böyle aciliyetlere değil malesef bende sinir oluyorum ama nafile
alparslanin_annesi sibell777 bilmiyorum canm benim de gebelik hep şiddetli sıkıntılı gectigi için artık canımın yanması normal geliyor bana da benim rutin hamilelik durumum bu birtek acil de geçiyor ama okuduğuma göre senin gitmen sıkıntıymiş Rabbım yardımcın olsun anne olmak hamile olmak kolay değil biran önce kendine gelirsin inşallah birde ağrın varken yürüme evde tam tersi uzanman iyi gelecek sana