Şimdi bu göğüs kalkanı yara olmasını ve sütün akmasını engelliyormuş. Ben gümüş kapak almadım buda aynı işlevi görür diye ama anlamadığım şey bu kalkanı emzirirkende mi kullanacağız? Yoksa sadece emzirmediğimiz zamanlar dışında her an mı takılı olacak