Kbrumt68 Evet bu butona basmak için sabırsızlanıyorum ☺️☺️Bizde 34 haftalığız bıgün itibariyle butonumuz geldi ☺️☺️
ElfErk Kbrumt68 ayy hayırlı olsun.. ben de buton geldiğinde bu postu açmak için sabırsızlanıyorum:)) psikolojk olarak artık çok az kaldı gibi bir rahatlama oldu mu acaba :) ben de 31 haftaligim:)
Kbrumt68 ElfErk Aslında evet dahada rahatladım ☺️ Ama sorun şu ki hiç korkmuyordum ama günüm yaklaştıkca doğum korkusu başladı bende nasıl yenerim bilemiyorum 🙄
ElfErk Kbrumt68 haklisiniz bana da arasa oluyor dusunmemeye çalışıyorum ama bunun bir de çıkışı olucak nasıl olucak die hep aklma gelio🙈🙈🙈
Kbrumt68 ElfErk Ayy bide ilk olunca valla 😂 bide etrafımda hep kötü doğum hikayeleri iyice tırsıyorum 😂