EdSusam İlk doğumumda sutum yoktu. Mamayla buyuttum cocugumu hepte kendımı eksık hıssettım. 2. Gebeliğimin başındayım ve sonlara doğru yapabileceğim herhangı yöntem bileniniz var mı?ilkinde gelmedi ikinci de aynı mı olur ki?