Merhabalar kızlar 38+5 sezeryan doğum yaptım Buğün kontrole geldim tansiyonum ve ödemim sıkıntılı olduğu için direk ameliyata aldılar sezeryan oldum ilk gebeliğim çok korktum çok panik yaptım ve o ameliyathaneyi görünce çok korktum şok oldum ansızın aldıkları için ama şunu söyleyeyim korkmaya gerektiren bir şey yokmuş gerçekten boşuna korkup endişe yapmışım ☺️ Kızıma kavuştum rabbim tüm hamile annelere güç kuvvet versin inşallah