Merhabalar. Doğum sonrasında hemoroid sorunu ile karşılaşan arkadaşlar nasıl bir tedavi yolu izlediniz acaba? Kurtulabildiniz mi? Benim 2 ayı geçti doğum yapalı ama herhangi bir iyileşme yok. Kabız olmuyorum ama her katı dışkılama olduğunda o günüm çok acı verici geçiyor. Üstüne bir de anal fissür de varmış 😞