Selmaklc Ben de gebelik kolestazı vardı 38+2 de zorunlu olarak doğurmama rağmen bebek anne karnında gelişimini durduğu için kilo da almamıştı 🤷🏻♀️ Yani bu hastalık bebeğe her yönden zarar verme odaklıydı. O sebeple hiçbir belirti ve açılma olmadan zorla doğrultuldum. Ama bana sancıyı tetikleyici şeyler verdikleri için. Doğum yapacağım zaman karnımda ve kasıklarımda Ağrı ve baskı hissettim. Önce yavaş yavaş ara ara gelen sonra gittikçe artan bi sancı. Ve öyle bir sancı ki o son raddesi yerinde duramıyorsun sanki karnın çatlayacak gibi oluyor. İşte o zaman doğumun başladığı an. Zaten doğum sancısı olduğunu ilk yarım saat bir saatte anlamasanız bile ondan sonra mutlaka anlıyorsunuz. Yani Allah’ın bir mucizesi işte 😊