Kızlar akşamdan beri belime bi sancı vuruyo nefesimi kesiyo. İlk gebeliğim anlamıyorum doğum sancısı olabilir mi bu? Belimden afedersiniz popoma kadar vuruyo sanki orayı sıkıştırıyo 1 dk sürüp gidiyo. Bazen karnımada vuruyo. Sürekli büyük abdestimi yapmaya gidiyorum. Doğum sancısı böyle bişey mi? Bu arada 38+3 haftalığım.