Hatice232017 Ben de 25 haftalık gebeyim. Tsh 3,87 çıktı önce korktum üzüldüm ama sonra ilaç işe yarasın diye dua edip ilacımı içmeye başladım hemen. İnşallah değeri hızlıca düşürür ve normale döner. Ama doktorum normale dönse bile riske atmayacağımızı, doğuma kadar kullanacağımızı söyledi. Çok yüksek bir değer değil dedi bana doktor ama yine de düşük doz ilaca başladı tabi