Bn ilk hamileliği 2 aylikti düşük yaptim kürtaj oldum doktorum 3 ay snra yaparsan daha sağlıklı risksiz olur dedi bnm 5.ayimda oldu şuan 12 günümüz kaldı inşallah rabbim isteyen herkeze versin öncelikle stres yapmayın sürekli olsun diye düşünceyle ilişkiye girmeyin ne kadar rahat olursaniz oluyo bn oleydim çünkü 🙏