omerim32 Selam kızlaaar🌸 cuma günü yani yarın nasipse doğumum var. Heyecan tavan sizde durumlar nasıl🎉
omerim32 Merve3344 canım banada soylememıstı ben dedım test vermeme gerek var mı dıye heh unutmustım dedı. Hatta ben ozelde vermıyım dıye devlette verebılır mıyım dedım olur dedı
feride_yigit Bende cuma günü sabah 8 de sezaryene alınacağım inşallah Allah sizinde benimde tüm doğuracak gebelerinde yardımcısı olsun inşallah İlk sezaryeniniz mi nasıl hissediyorsunuz Hızlıca pazartesiye geçmek istiyorum daha iyi olup kızlarıma bakacağım gün 💞
omerim32 Merve3344 evet canım hatta doktor dedı kı 4-5 arası olur 4 saatten 6 saat gerı sayarsak en son 9 da khvaltını yap baska bısey yeme dedı. Hatta su ıcebılır mıyım dıcekrım unuttum