Mrv58 Ozseee doğum yaklasiyor bebek aşağı inmiş diyorlar ama ne kadr dogru bilmiyrm bende bekleyeym ama hep öyle duydum
isimsizhesap Ozseee evet 36 dan sonra normal aşşağı inmesi bebeğiniz doğum şeklini almış muhtemelen bizimde öyle oldu 35 de falan döndü 37 yiz şuan 🌸
Babyp Göbeğim hep yukardaydı her gören daha dogmaz bu bebek diyordu ama öyle olmadı 40+0 da göbeğim aşagı indi aynı gün bir kaç saat sonra doğurdum
Yamantosunannesi Göbeğin aşağıya indiğini nasıl anlayacağız kızlar. İştahım çok açıldı ve acıkma sürelerim kısaldı acaba midem rahatladığı için midir. 36+4 üz bebek de en son doğum pozisyonu almıştı
Ceylin680 Yamantosunannesi 3 parmak birleştir.isaret orta yüzük göğsünle karnınin arasına koy eğer sigarsa düşmüştür .sigmazsa daha düşmemiştir.ben karnım düştü 3.hün doğum yaptim burda bir anne adayı 3 haftadır bekliyom diyordu.her karın düşmesi hemen doğum olamayabilir .ama karın düşünce haftan küçükse biraz daha dikkatli olmakta fayda var