Kızlar 27+4 günlüğüz erken doğum riskim var 2 gün önce hastanede kaldım ciğer geliştirici iğne yapıldı eve çıktık progestan magnezyum ve erken doğumu önlemek için adalax kullanıyorum doktor yalancı sancıların olabilir demişti Şuan sol kasıkta gidip gelen ağrım oluyor bi de belimde, yalancı sancı ile normal doğum sancısını nasıl ayırabilirim ? Bir de haftamız küçük olduğu için belirtiler farklı mı olur?