Skl78 34+2 haftalığım bebeğim dönmemiş geç mi kaldı acaba bu haftalardan sonra dönme ihtimali nasıl ? normal doğum istiyorum inş döner 🤲🏻
sehrengiz_8 Skl78 dönüyor canım 33+0 iken dönmemişti 38+2 de dönmüş ama ben sezaryen olmuştum başka sebeplerden dolayı
SerraveAnnesii 35+5 de kontrole gittim baş gelişti. Doğum zamanı bile dönen oluyormuş dönebilir yani daha zamanı var
Skl78 sehrengiz_8 dönmezse 38 de sezaryen olursun dedi korkuttu beni doktor . Nasip tabi bebek belirliyor nasıl geleceğini sağlıkla gelsin ☺️