ummuhan8 Merhaba arkadaşlar doktor folik asiti kestikten sonra demir ilacı olarak gyno ferro sanol verdi sanırım genel olarak hamileler bundan içiyor fakat o kadar büyük ki ilacı yutamıyorum boğazımdan geçmiyor benin gibi olanlar var mı:(( Alternatifini sorduğumda gyno tardyferon hap verdi bunu kullanan var mı?
SaRaa ummuhan8 bende aynı ilacı kullanıyorum ama ben içini kaşığa boşaltıp içindeki ilacı yutuyorum böylece kapsülü atmış oluyorum prospektüsünde bu şekilde de kullanabileceği yazıyor
Buse_ ummuhan8 folik asit dışında diğer ilaçların sıvısı var diye biliyorum 3 tane içiyorum ben de 2si suya atılan bir de minik karamel tadında kan rengi bişey doktorunuza söyleyin ilacın sıvı olması rahatlık bence
Hamilelik10 Bende aynısını kullanıuorum ama yutması çok kolay geliyor. Bol suyla tüketin, aslında suya değince yumuşuyor yutması kolay oluyor.
ummuhan8 Teşekkürler arkadaşlar. Ben de gyno tardyferon’u rahatlıkla yutabiliyorum şu an, bonibon gibi evet. Yutamadığım ilk verdiği ilaç gyno ferro sanol, o çok büyük geldi bana. Gyno tardyferona geçtim şimdi de, kullanan var mı diye merak ettim.
ZeuGizemAkyldz Ben de mide bulantısı yaptı o ilaç. Doktorum kan şuruplarıyla değiştirdi :( ama şurupların tadıda iğrenç :(