SerraveAnnesii Kızlar merhaba Çanakkale Biga Devlet hastanesinde doğum yapanlar var mı ? Doktorumdan memnunum ama doğuma ebeler giriyor diye biliyorum süreç nasıl ilerliyor memnun kaldınız mı ?
Eylull17 Canım bigada değil ama mehmet akifte dogum yapicam eğer normalse özelde bile doktor dogurtmuyor seni sezeryande bile sadece özelde kendi doktorun giriyor. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın tecrübeli ebeler daha iyi