Imasleeper Kızlar civilde ve e bebekte tanesi 17,99 tl uzun kollu zıbınların daha uygun fiyata bulabileceğim bi yer var mı bildiğiniz? Bir de 0-3 ay için 2 tane zıbın yetmez dimi çabuk büyüyorlar dedikleri için 3-6 ay alayım dedim zıbınları
Zeyyyn Imasleeper lcw outlet kısmında uygun oluyor Bi bakın isterseniz 5 6 tane lazım oluyor ilk zamanlar sonra yetmez
maviananas Imasleeper dün civilde 10 TL ye aldım ama yarım kollu tekrar bir bakın isterseniz su an indirim var
Mysaa Imasleeper e bebekde 4 al 3 öde gibi seyler oluyordu eskiden suan olmuyor mu canım ordan takip et ya da A101 bimlerde geliyor uygun olarak harici senin dediğin fiyatlarda canım malesefki . 0 3 ay 2 3 Tane yeter 3 6 daha cokda 6 9 olarak al canım
Imasleeper maviananas evet onu bende gördüm ama yarım kollu işte onu 3-6 olarak alabilirim yaza giysin diye. Nisanda doğacak inşallah 3-6 aylıkları yazı çıkartır diye tahmin ediyorum
Imasleeper Emirin_annesi98 şimdide 10 tl ama yarım kollu nisanda doğacak ya henüz yarım kollu giyemez o yüzden uzun kollu lazım bana :(
Imasleeper Biikubra fiyatları çok güzelde kısa kollu bunlar canım bebişim nisanda doğacak inşallah uzun kollu giyer 1-2 ay daha :(
maviananas Imasleeper benim doğumum da nisan ortasına geliyor ilk bir ay bebekleri çok ince giydirmeyin üşür diyorlar kısa kollu olanları iç zıbın olarak kullanacağım ben
mlksnl Imasleeper uzun yarım askılı kol karışık aldım ben zaten içine giydirecegiz. Üstüne uzun kol badi olacak
Mysaa Imasleeper hadi ya ben almadığım için henüz pek bişey fiyatlardan o kadar haberim yok ama alınması gerek diye bebek ürünleri hep öyle zaten pahalı yüksek fiyatlı allah kolaylık versin
Biikubra Imasleeper benimde nisan da inşaAllah bende uzun kollu da tercih ettim ama iç zıbın olarak kısa da aldığım oldu
Imasleeper maviananas bana iç zıbın olarakta kısa kollu tercih etme 38 dereceden geliyorlar henüz üşürler 1-2 ay uzun kollu giydir dediler
maviananas Imasleeper ben Samsun’da yaşıyorum burda hava o zaman soguk oluyor mecburen iç zıbın üstüne de uzun kollu body giydireceğim.
gul06_ Imasleeper benim bebiste mart sonu nisan basi gibi gelicek elimdeki zibinlar yarim kol ve sifir kollu kizimda nisanda dogdu kizimin zibinlarini oglumda giycek Allahtn hepsini beyaz almistim e bebekten 6 7 tl ye aliyordum 4 sene once 😞😊 sifir kol yarim kol fark etmez canim uzerine iki kat giydirirsin ben öyle yapiyordum.
Reyhandemirbasaran Imasleeper ebebekte 6 al 5 ode var aslinda. Ama ben alirken 12 liraydi. 1 yasa kadar hep 6li almistim her bedenden. Hepsini de kullandim.
Imasleeper Reyhandemirbasaran bi zamanlar 5 liraydı tanesi hatırlıyorum şimdi 17,99 valla arada büyük fark var. Yazıklar olsun artık ne diyeyim:(
minikmucizem7_ Imasleeper instegramda LoLons diye sayfa var oraya bak canım bir sürü uygun kıyafet herşey var . Ben bir sürü şey getirtim oradan en son hatta uzun kollu zıbın sipariş ettim 15 TL idi