Birgul 29nilu06 haftayı son adet tarihinize göre hesaplayabilirsiniz, uygulamaya yazarsanız hesaplıyor zaten. Değeri de 2 günde 2 katı artıyor mu diye takip edin kese belli bi değerden sonra görülüyor çünkü ☺️
Alya2710 29nilu06 Ya benimde 30616 ya yükseldi beta kese gözüküyor ama henüz kalp atışı duyamadık normal mi sizce
ipekveatlas beta değerine göre hamilelik hesaplanmıyo son adet tarihinin başlangıç gününden itibaren hesaplıcaksın
29nilu06 MerveEbru pazartesi günü gittim 1.21 cmdi adet gördükten sonra hamile kalmışım 4 haftalık dedi :)
MerveEbru 29nilu06 bende adetten sonra hamile kaldım düşük bi ihtimal şans işte 🙏🏻 Allah analı babalı büyütsün şimdiden rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
29nilu06 Seymanurblbl evet maalesef ilk gittiğimde pek sıkışık değildim bidakine lütfen sıkışık gel dedi özellikle bol bol su içicem
Seymanurblbl 29nilu06 sen doktora gitmeden bi iki saat onceden ic hemen gelmez stresten idrarin dndndjjdjd
29nilu06 Seymanurblbl sabah 8.30 da gidicem uyanınca zaten sıkışık oluyorum girmeden direk gidicem giderkende yolda içerim 😂
29nilu06 Alya2710 normaldir bazen hemen duyulamayaniliyormuş bende duramadım daha ama doktor keseden anladı kalbininin attığını