Gulerojat Kizlar 12 haftaligim Kusma yok yorgunluk ve koku hasasiyeti haricinde bir sorunum yokda kusma olsada sirf koku geliyor diye oluyor bu koku hasasiyeti ne zaman a kadar surer artik bitsin diyorum
dunyambebgim Gulerojat 27+5 deyim hamilelik başından bari bunu atlatamadım çok şükür kusma geçti ilk başlardaii gibi değil ama yataktan kalkıp adımı koridora atsam koku alıp kusuyordum sadece bir odaya hapis gibiydim ev bile kokuyor geliyordu eve girmek istemiyordum ama sorsan kimse koku almaz 🤷♀️😄
Nurgrcn Gulerojat canım ben 31 haftalık oldum hala salçalı çoğu şeyi yiyemiyorum diğerine de 6..ayda başladım yavaş yavaş yemeye Allah sabirlik versin benimki devam etti umarım seninki biter kişiden kişiye değişiyor
kahvesever__ Gulerojat bende oda kokusu yoktu sadece yemek pişiriken rahatsız oluyordum şükür oda geçti sizin ki de zamanla geçer inşallah 🙏
Mrvunlu Ben 39 haftalık oldum hala var koku hassasiyetim bı restoran önünden gecemiyorum, tabiki herkesin yapısı farklı tek duan 3-4 ay sürmesi olsun
Betus32 Gulerojat ben 14.haftama girdim hala var. Özellikle soğan sarımsak hayatımda asla yoklar. Yemeklerde kullanmıyorum. Eşim bile kokuyor bazenleri adam alıştı artık sağolsun 😃kendim de kokuyorum kendime hemen üzerimi değiştiriyorum. Temizlik ürünü kokuları da çok kötü geliyor. (temizlik hastası biriyim oysa 😃
MissBus Gulerojat 16+5 teyim. 1 haftadır bir şeyler yiyebilmeye başladım. Koku olayı da kusturacak kadar etkilemese de yine keskin ve hala yüksek hassasiyette malesef ama en azından yemek yiyebilmek çok güzel.