080831
Kızlar bir hafta önce nişanım geldi kahva renginde sümüksü bi şey ama sancım yoktu. Dün gece uykumdan uyandım normal taze kan geldi dedim sancım yok birazda durdum sabah gene geldi adet kanaması gibi. Hastanedeyim hersey normal bebek gelmek istemiyor. Kan arada geliyor dr neden geldigini çözemediler. 39 haftalıgım. Hiç böyle olan birileri varmı