ruya92 Hlt-seyma21 bol bol nemlendirin birde rahat sütyen kullanın kakao yağı çok işe yarıyor tavsiye ederim 😇
Hbbkarabey Benim durumumda aynı canım kaşıdıkça birde damarlarım çıkıyor kırmızılıklar oluşuyor, bende bi çare bulamadım henüz
Hlt-seyma21 Esmakks bıooil kullanıyorum dalin yağı vazelin kullanıyorum dalin yine yok arkadaş yatamıyorum ya neden olur ki acaba
Esmakks Mrv135 24 haftalığım . Yani açıkçası hatırlamıyorum ama karnım çıkmaya başladığımdan beri ve her kaşındığında kremliyorum. İlk hamileliğimde de öyle yaptım göğüsler vs de çatlıyor yoksa. O kaşınma genişleme belirtisi zaten güzel bir kremle nemlendirin rahatlarsınız
ToT Hlt-seyma21 Benim de ilk haftalardan beri var duştan sonra nemliyken tatlı badem veya sarı kantaron yağı sürüyorum çok faydası oldu.
Mrv135 Esmakks Benim şuan çok erken daha 8 haftalık ama ne zaman kremlenmeye başlamam gerektiğini bilmiyorum o yüzden sordum. Ben de başlayınca göğsüme de süreyim o zaman. Şimdilik de Bioderma atoderm var elimde onu da kullaniyim arada bir.
Lavinyam Hlt-seyma21 sakın kaşıma süt kanallarını yırtarsın dogum dan sonra süt aktıkça intaap yapıp gögüsler şişiyor yengem çok kaşırdı dogum yaptı sütü gelmeye başlayınca süt kanallarına zarar vermişti emziremedi bundan ötürü ben hiç kaşımıyırum vazelin sürünce ve duş alınca geçiyor
3oglanannesi Hlt-seyma21 madecassol krem tek çare neler neler denedim geçmedi bitek bu krem iyi geldi bana
Esmakks Mrv135 kullanın bence de hatta göğüsleriniz şimdiden kaşınıyorsa bende karnınızı beklemeyin sürün onlara:) ben C-life Beauty kullanıyorum ilk hamileliğimde kullandım hiç çatlamadım normalde de çok müsait vücudum çatlamaya öneririm
Meliskam Hlt-seyma21 canim bendede kasiniyordu kasidikca dahada sıklasıyordu 🥲 sonra tırnak uçlarimi degdirmeden elimle uzerinden geçmeye basladim oyle hafifledi
Mrv135 Esmakks Evet bugün duştan sonra sürdüm o kadar iyi geldi ki. Bundan sonra düzenli olarak devam edicem teşekkür ederim 🙂