Merhabalar 36 haftalık gebeyim doktorum bana herhangi bir ciğer geliştirici iğne hakkında bilgi vermedi . Yaptırmam gerekiyor mu 2 hafta sonda sezeryan doğumum var . Kesin yaptırmam gerekiyor mu yapılmadığı durumlar oluyor mu . Ya da sadece erken doğum riski olanlar mı yaptırıyor .