csmaknc 3 çocuğum da da kullandım emziksiz olmuyor maalesef, emme sorunu emziği vermeden önce de yaşadım 2 aylıkken emzik tuttu benimki, uyuyunca emziği çıkarıyorum ağzından, şu anda anne sütü alıyor çok şükür emmede sıkıntı yok, bebeğe bağlı, bazı bebekler tembel oluyor emmek istemiyorlar bazıları da memeye çok düşkün oluyor emzikle alakalı değil bence, benim çocuğum ara ara emmek istemiyor ama acıkınca mecbur emiyor