Demet2021 spinal oldum kestiklerini falan hissetmedim yok öyle birşey mümkün mü ? Sadece bebek çıkarken sarsılıyorsun onu hissediyorsun o kadar . Baş ağrısıda spinalde omurilik içine iğne yaptıkları İçin o iğne giriş çıkış anında oradan az miktardada olsa bir omurilik sıvısı akışı kaybı oluyor ondan dolayı baş ağrısı “geçici” olarak yaşanıyor onuda kafeinle hallediyorsun Cola kahve vs içerek o eksilen sıvıyı tamamlayınca ağrın geçiyor zaten kalıcı değil bendede oldu epudurelde bel ağrısını duyuyorum ama onunda kalıcı olduğunu sanmıyorum onun ilacını omurilik dışına veriyorlar ama tam emin delim upidurelde . 👍🏻