Merhabalar güzel anneler 36.haftamıza girdik el ayak şişmesi yaşayan varmı ellerim sabahları çok uyuşuyo açıp kapamıyorum ayaklarım 7/24 aynı balon gibi asla inmiyor şişliği parmağımla bastırıyorum çukur kalıyor nasıl geçer bu şişlik öyle aşırı tuzlu tüketen biride değilim aslında