AysUysal Gecmis olsun canım, betan sifirlanmamistir ondan miden bulaniyordur . Ben genetik , pıhtı testi yaptım . Şimdi rahim filmi çekilecem sonra gebelik planlaması yapicaz sonuca göre. Rahim filmini ihmal etme. Korunma olayı da doktorlar 3 ay diyorlar , şahsi fikrim adet düzeniniz kanamaniz normale döndüğünde rahminiz toparlanmistir Kimisi korunuyor kimisi korunmuyor korunmaya sağlıklı gebelik de yaşayabiliyor korunan sağlıksız da olabiliyor tamamen kişisel bir şey ama iki düşükten sonra tedbirli olmakta acele etmemekte fayda var