Gulsahh Suleselcuk happy kids uygulamasini kullanmaniz sizin icin daha iyi olaxaktir buradakiler hamile ve cogunun ilk hamileligi
Mervesonerr Suleselcuk mesela benim eltim kullanmış ve pişik yapmış ama ektim sürekli bez markası değiştiriyor belki ondanda olmuş olabilir neye alışırsa onunla gidiyormuş
Elif4334 Suleselcuk mükemmel bi bez kesinlikle ilk denenmesi gerekem bez sleepy olmalı diye düşünüyorum çok ama çok memnunum asla pişik yapmadı kızıma prima bile pişik yaptı yazık ona verilen paraya
Slmgr Ayni beze farkli tenler farkli tepki verebiliyor. Birine iyi gelen bez digerinde alerji yapabiliyor. Deneyip tecrube etmeniz lazm. Ama net oldugum sey prima kullanmamak. Onla ilgili cok yazi okudum
AytenFaruk Bebeğim 4 günlük şuan sleepy kullanıyorum maşallah güzel yapıyor kakasını taşma olmadı gayet memnunum 🤗
UluElif Bende sleepy kullanıcam çok öneri var primayla kalitesi eş değermiş. Bakalım deneyip görücez 🤗
Suleselcuk Herkese yorumları için teşekkür ederim bende bugün aldım, inşallah kızım doğunca kullanıp görücem umarım memnun kalırız 🙏👼🏻💐💐