Zeynepun Merhaba çok az zamanım kaldı epidural normal doğum düşünüyorum tavsiye eden var mı bu konu hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim
Ozge2805 Zeynepun tavsiye ederim büyük hayat kurtarıcı ben suni sancılı epiduralli normal doğum yaptım
2melkannesii Ozge2805 sancı çok oluyor mu peki😬 ben ilk bebeğimde suni aldım açılmam birden 4 cmi geçtiği için epidural almadım ama nts 30 bile gösterdiğinde sancıdan dayanamıyordum sunide 😬 sancı gelince ıkınmak yerine bağırmışım sancıdan😬
cigdem4154 Ozge2805 ya canın yanıyor mu biraz videolara baktım şuan korktum sanki de 🤐 hissediyor musunuz iğne vurulurken bende istiyorum da
Ozge2805 2melkannesii suni sancı beni resmen mahvetti ben artık ağrıya dayanamadığım için son 4 saat kala aldım epidurali aslında almayacaktım ama suni sancının bukadar zor olacağını tahmin etmedim o epidurali çıkarandan Allah razı olsun
Adalia 40 gun kaldi benimde 2.gebeligim il gebeligimde epidural normal dogum oldu beni zorlayan tek sey dikişler oldu 10 gun kalkamadkm🤦♀️
Zeynepun Adalia allah allah sezeryanda bıle dikişlere rĞmen daha kısa surede kalkıyolar 10 gun neden surdu acaba
Ozge2805 Adalia ah ah o dikişlerim ağrıya sızlıya bir gün yatmadım ve hergün hastaneye gidip gelmek zorunda kaldım bebegim ilk 6 gün yoğun bakıma alındı ama diyorum iyikide yatmamışım hiç durmadım lohusalıkta
Ozge2805 Zeynepun canım ister istemez çok sızlıyor evet normal doğum yaptık ama kolay bişey degil deri çok hashas bir bölgede dikişler daima sızlıyor illaki acı oluyor 40 gün agrıdı yani dikişlerimiz ozamana düşmüş oluyor ama ara ara çok agrı giriyor
iremovic Bana da doktorum epidural normal doğum önerdi ama benim anlamadığım ne kadar açılmada epidural veriyorlar sonra tekrar ıkınma için kesiyorlarmış sanırım yine de etkili oluyor mu? Bir de bu epidural iğnesi çok korkunç çok acıtıyor diyorlar doğru mu?
Zeynepun iremovic cumartesi soracagım doktora pek bılgım yok ama herkes tavsıye edıyor iğne acısı olsa bıle anlıktır doğum acısı kadar dert edilmez bnce canım ben epidural yapanlara sordum tavsıye edıyolar