eminrduran kızlar 20 haftalıkken cinsiyeti net budur diyen doktor sonrasında ki haftalar da yanılma payı oldu diye cinsiyet i değişen oldu mu acaba
Deletedmom727271 Valla canım benim ilk gebeliğimde 20+5e kadar kız denmişti ama ayrıntılı ultrason da erkek olduğunu öğrenmiştik. Ayrıntılıya girdiysen orada kesin sonuç çıkıyor ama yanılma olmaz o haftalar da normal ultrason da da
prensessannesi22 Deletedmom727271 aaa harbimi ? Peki devlete mi gidiyordunuz özele mi? Genelde özeldeki ultrasonlar iyi gostermiyor ya hani ondan sordum
Zeyneprh Deletedmom727271 Deletedmom727271 merhaba banada kız dedi acaba değişir mi benimde kıyafet alırsam kalır diye soruyorum 😅
Deletedmom727271 prensessannesi22 devlete gittim evet onun ultrasonları çok iyi olmuyor malesef. Şimdi özele gidiyorum mesela 14.haftada öğrendim makineleri iyi oluyor çünkü. Ama 20. Haftada devlette de yanılma olmaz bence diye düşünüyorum doktor her türlü görür
Deletedmom727271 Zeyneprh bir kaç haftan kalmış detaylı ultrason a bence onu bekle sonra alışverişe başla canım 😊