gunessbeste benim ilk çocuğum gurbette yaşıyorum kimse gelmez gitmez dolayısıyla hediye gelir gözüyle de bakmıyorum. Yenidoğan bir iki parça aldım. 0-3 ve 3-6 ay aldım. Martta doğum gözüküyor mevsim geçişi zaten çocuğun durumuna göre alacağım inşallah. 34+5 olduk 30. Hafta gibi yıkayıp ütüledim bir çarşafa sarıp kaldırdım, bu hafta hastane çantamızı hazırlayacağım. Doğuma yakında dolabını yerleştiririm. Park yatağını, arabası, ana kucağı felan kullanmadığım odama kurdum, sildim güzelce havalansın kokusu çıksın diye. İnşallah sağlıkla kullanmak nasip olur 😇